czwartek, 22 maja 2014

SB2C-4 Helldiver (Academy 1/72, Pozostałe # 1)



Długo myślałem nad tym, czy zamieszczać tę galerię. W końcu nie ma nic wspólnego z biało-czerwoną szachownicą. Pomyślałem jednak, że skoro jest to blog modelarski to nic się nie stanie jeśli pokażę także modele bez polskiego akcentu. 


Wykonałem ich zaledwie kilka, ale postanowiłem pokazać mój ulubiony, czyli Helldivera z wyprasek Academy. Na wykonanie tego modelu zdecydowałem się z dwóch powodów: po pierwsze lubię temat lotnictwa US Navy, a po drugie Helldiver po prostu podoba mi się jako samolot.


Mam nadzieję, że taka mała odmiana Wam także przypadnie do gustu. Model powstał w 2011 roku. Zbudowałem go prosto z pudełka. Sklejał się bardzo dobrze.














1 komentarz:

  1. Piękny model, bardzo wyważony, realistyczny weathering. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń