niedziela, 15 czerwca 2014

Modele z Szachownicą – pierwsze urodziny!




Urodziny to fajny dzień dla każdego z nas. Miło mi poinformować, że blog Modele z Szachownicą świętuje pierwszy rok istnienia! Myślę, że to dobry czas dla pewnych podsumowań. Od 16 czerwca 2013 roku na blogu pojawiło się wiele różnorodnych materiałów na temat modelarstwa i historii lotnictwa polskiego. Poniżej przedstawiam podsumowanie treści zaprezentowanych w 113 wątkach przez rok istnienia Modeli z Szachownicą. 



27 galerii modeli z następujących kategoriach:

Lotnictwo II RP:



Wrzesień ’39:

 

Francja 1940:



PSP na Zachodzie:


Lotnictwo LWP:



Lotnictwo powojenne:

Pozostałe:


Seria Wrzesień 1939 First to Fight:




Opublikowałem 39 wątków o zdjęciach archiwalnych, w których zaprezentowano 72 fotografie związane z lotnictwem z okresu dwudziestolecia międzywojennego.





 
Zaprezentowałem dziewięć recenzji zestawów związanych z lotnictwem polskim. Były to:


Ponadto przedstawiłem trzy recenzje książek:


Na blogu zamieściłem także cztery artykuły o różnej tematyce:


Po zsumowaniu zdjęć z artykułów i tych z wątków o archiwalnych fotografiach wynika, że na blogu zaprezentowano przez rok 120 zdjęć archiwalnych nt. lotnictwa polskiego.

Listę zamykają pamiątki lotnicze, które zaprezentowałem na łamach blogu:

Ponadto z blogiem współpracują takie firmy i jednostki jak:
– Blog Samoloty Polskie;
– Wydawnictwo Sanko i magazyn „Lotnictwo z Szachownicą”;
– Choroszy Modelbud;
– Strona polishairforce.pl;
– Wydawnictwo Stratus;
– Arma Hobby.


Przez rok funkcjonowania blog odwiedzono 30 tysięcy razy, co daje około 2500 odwiedzin miesięcznie. Profil facebookowy blogu polubiło jak dotąd 754 użytkowników.

Wszystkim czytelnikom bloga serdecznie dziękuję! Mam nadzieję, że znajdujecie tutaj interesujące tematy modelarskie i ciekawe wątki historyczne, a wszystko to ku pamięci biało-czerwonej szachownicy! 

 
 

1 komentarz: